Til forsiden
Printvenlig side
Find vej
Links
Sitemap
Få teksten læst op
Til forsiden
Film om Solgaven


Solgavens brochure


Dagcenterpjece


Aflastningsbolig


Aktivitetstilbud


Administrationskontoret


På Solgavens administrationskontor er vi et team på 3 medarbejdere.

Vi arbejder med hver vores område indenfor løn- og personaleadministration, beboeradministration samt bogholderi og regnskab.

For at kunne yde den bedst mulige service for Solgavens beboere, daggæster, medarbejdere og pårørende, løses opgaverne også på tværs i mellem os, så vi kan varetage hinandens opgaver ved ferie og anden fravær.  

Hver 14. dag i lige uger har vi bankservice, hvor beboere kan få hjælp til at hæve kontanter og betale regninger i Nordea i Ballerup.

Beboerne på Solgaven er altid velkommen på administrations-kontoret med stort og småt og vi hjælper gerne med oplæsning af breve.

Administrationskontoret har åbent alle hverdage fra kl. 9.00 til kl.15.00, dog fredag kl. 9.00 til 14.00.

Sidst ændret: 03-02-2016
Solgaven har driftsoverenskomst
med Den Sociale Virksomhed


Solgaven
Skovbakken 126, 3520 Farum
Tlf.: 44 95 44 99, Fax: 44 99 19 74
solgaven@regionh.dk